რა წარმოადგენს მსოფილოში ყველაზე მძიმე რუსული სატრანსპორტო შვეულფრენი МИ-26
რა წარმოადგენს მსოფილოში ყველაზე მძიმე რუსული სატრანსპორტო შვეულფრენი МИ-26
23.08.2017
საბჭოთა მძიმე მრავალ მიზნობრივი სატრანსპორტო შევიულფრენი მი-26 შემუშავდა მილის საკონსტრუქტორო ბიუროს მიერ .
პირველი გაფრენა 1977 წლის 14 დეკემბერს განახორციელა,მი-26 მძიმე სატრანსპორტო შეულფრენების სერიული წარმოება 1984 წლიდან დაიწყო ,2011 წლის მონაცმებით საერთო ჯამში 318 ცალი შვეულფრენი იყო წარმოებული (თვითფრინავების რეესტრის მიხდევით) აქედან 40 ერთეული გავიდა ექსპორტზე საზღავრგარეთ.
ერთი მი-26 ფასი 20-26 აშშ მილონი დოლარია. მი-26 ის სატრანსპორტო-სადესანტო ვერსიაში შეიარაღებული 82 მედესანტის განთავსება შეუძლია. ვერტმფრენის სანიტარულ ვერსიაში შესაძლებელია 60 პაციენტის თავსდება. გარდა ამისა, ვერტმფრენი შეუძლია ტვირთის ტრანსპორტირება გარედაკიდების გამოყენებით.სიმძლავრე 20 ტონა ვერტმფრენი შეიძლება გამოყენებულ იქნეს როგორც სამხედრო, ასევე სამოქალაქო ამოცანებისთვის, აგრეთვე საძიებო-სამაშველო ოპერაციებისთვის, მათ შორის 20 ტონა მანქანების ევაკუაციისთვის.
მი-26 ის სატვირთო კაბინა
მთავარი rotor დიამეტრი -32 მ
როტორული პირების რაოდენობა- 8
ფართობი- 804.25 კვ.მ.
საყრდენი ხრახნიანი დიამეტრი -7.61 მ
სიგრძე -40,025 მ
ფუჟელის სიგრძე -33.727 მ
სიმაღლის სიმაღლე -8,145 მ
ბაზისური შასი- 8,950 მ
შასის სიმღერა- 5,000 მ
ცარიელი წონა- 28 200 კგ
წონა ნორმალური მიიღოს -49 500 კგ
მაქსიმალური წონა- 56 000 კგ
ტვირთი ტვირთის გადაზიდვა -20 ტ
მოცულობა გარე დატვირთვის- 20 მ
სატვირთო სალონის სიგრძე -12,0 მ
სატვირთო კაბელის სიგანე- 3,2 მ
ტვირთის კაბელის სიმაღლე -3,1 მ
ტვირთის ლუქი ზომებია 2.9 x 3.2 მ
ტვირთის სალონის მოცულობა -110 მ 3
Mi-26 ეკიპაჟი 6
Crew Mi-26T2 2 პირი (3 პერსონაზე გარე დატვირთვის შეჩერების)
ჯარისკაცების სამგზავრო შესაძლებლობები 85
სადესანტო მგზავრების მოცულობა 70
დაჭრილი 60 +-
საწვავის ტანკების მოცულობა 12 000 ლ
შეჩერებული საწვავის ტანკების მოცულობა (PTB) არის 14,800 ლიტრი ოთხი PTB- ში ან 4780 ლიტრში ორი PTB- ში
ელექტროსადგური 2 × turbo ორიენტირებული “საავტომობილო Sich” D-136 (პერსპექტივაში PD-12 [5])
ძრავის სიმძლავრე 2 × 11 400 ლიტრი. ერთად. (გამგზავრება)
საავიაციო საწვავის მოხმარება 3100 კგ / სთ შეადგენს
მაქსიმალური სიჩქარე 295 კმ / სთ
სიჩქარის სიჩქარე 265 კმ / სთ
ფრენის სპექტრი მაქსიმალური საწვავი 800 კმ
ქედის მაქსიმალური დატვირთვა 475 კმ
ფრენის სიდიდე 2350 კმ მანძილზე (ოთხი PTBs)
პრაქტიკული ჭერი 4600 მ
სტატიკური ჭერი 1800 მ
დინამიური ჭერი 6500 მ
ძრავი «Мотор Сич» Д-136
მოამზადა იოსებ ჭონქაძემ.